tiistai 14. huhtikuuta 2009

Palaute

Asiakkaan palaute kannattaa. Olen nyt opetellut palautteen antamista, mikäli jokin ostamani tuote osoittautuu tavalla tai toisella sudeksi. Olen saanut korvausta (uusi tilalle) liian homeisesta homejuustosta, ostopäivää seuraavana päivänä homehtuvista sitruunoista jne. Olen saanut tuotetta palauttaessani täysin asiallisen palvelun. Onhan se myyjän etu, että ostaja tulee takaisin, eikä äänestä jaloillaan ja murmuta huonosta tuotteesta vain selän takana. Tänään tuli sitten hyvitys postin kautta. Ostin pari kuukautta sitten jalkaraspin (edullinen). Jo ensimmäisenä käyttökertana siitä irtosi hankaava osa pois. Vein raspin kauppaan. Unohdin jo koko asian, kunnes viime viikolla Cailap oy:stä tiedusteltiin osoitettani, johon he voisivat lähettää hyvitystuotteita. Ja tänään posti toikin täydellisen jalkahoitovälinepaketin ja ystävällinen kirje saatteena. Kiitos kovasti. www.cailap.fi I have tried to learn to give feed back, if I am not satisfied with the products I buy in shops. I have returned back to a shop with some bad cheese and lemons, and got new products. It is important also to the shops, that the customers tell what's not good, and not to go to another shop with a murmur behind one's back. Today I got a parcel by post! A couple of months ago I bought a rubber for my feet, and when I used it first time, the rubbing part from it broke off. I took it to the shop, and they promised to send it to the factory. Time went by, and I almost forgot the rubber. But last week I got an email from Caipal. They asked my address, because they wanted to send me something for the broken rubber. And this morning I got the whole assortment for my feet care. Thank you! www.cailap.fi

5 kommenttia:

  1. Muistan loytaneeni joskus opiskeluaikoina (Suomessa)kynnenpalasen ruisleivasta. Lahetin loppuleivan ja todistusaineiston valmistajalle ja sain ostokortin lahimpaan markettiin, josta sain valita ison kasan leipia ja kakkuja hyvitykseksi. Eli kannattaa.

    VastaaPoista
  2. Mä kanssa valitan jos vain aihetta on. Valitinpa kerran jopa appelsiineistä jotka hajosivat käsiin, sain 5e lahjakortin. :)

    Ainoa ongelma on ollut Fazer. Valitin Geishoista ja sain korvaukseksi kaksi pakettia muuta suklaata jotka on minusta pahoja. En saanut rahoja takaisin vaikka valitin. Lopputulos oli siis, että maksoin kalliisti kahdesta paketista suklaata josta en pidä. En ollut kovin tyytyväinen.

    VastaaPoista
  3. Tuo liian homeinen homejuusto jai mieleen pyorimaan. Naurattaa vielakin.

    VastaaPoista
  4. Saisinkohan minäkin uuden homejuuston, kun tänään hoksasin, että lauantaina tehdyt aurajuustoporkkanat oli unohtunut syödä ja ne oli jäänyt uuniin. Nyt se homejuusto oli kyllä jo liian homeista ja ihan entistä...

    Kyllä minäkin lähetän vialliset tavarat valmistajalle ja aina olen saanut asiallisen hyvityksen.

    VastaaPoista
  5. Vein edellisenä päivänä ostamani mielestäni LIIAN homeisen valkohomejuuston kauppaan, ja kaupan juustovastaava totesi sitä tutkiessaan, että taitaapa olla muutakin hometta kuin toivottua. Antoi samana päivänä tulleesta satsista tilalle uuden juuston ja poisti hyllystä kaikki entiset. SEMMOISESTA toiminnasta tuntee hyvän kaupan! Sieltä tulen juustoni tulevaisuudessakin ostamaan. Lissu

    VastaaPoista